incl. BTW

Klantenservice

Het is telefonisch momenteel erg druk, we verzoeken je daarom een e-mail te sturen.

0528 - 522 182
Ma-Vr: 13:00 - 16:00

info@cctvwinkel.nl
Ma-Vr: 10:00 - 17:00

Showroom
Piet Soerstraat 1
7903TJ Hoogeveen

Bezoek & afhalen op afspraak


Samenwerking Politie



Gratis hulp op afstand

Let op: De informatie op deze pagina is alleen geschikt voor producten die je in onze webshop hebt aangeschaft na 2015!

Afhankelijk van welk product je hebt aangeschaft en wanneer dat is geweest heb je Bitvision of FreeIP nodig als smartphone/tablet app. Hieronder leggen we je uit hoe je dit zo eenvoudig mogelijk kunt herkennen, hiervoor zijn meerdere mogelijkheden.

Uitzondering wifi camera sets

Heb je een complete wifi camera set bij ons aangeschaft? Dan heb je hiervoor altijd de Bitvision app nodig ongeacht het artikelnummer op het apparaat. Voor alle andere producten kun je de app achterhalen met de mogelijkheden hieronder.

Inloggen op het apparaat

Kun je inloggen op het apparaat via de computer? Dan vindt je daar bij de netwerkinstellingen op het tabblad P2P de melding Bitvision of FreeIP. Hiermee is direct duidelijk welke app je nodig hebt.

Bepalen m.b.v. het artikelnummer

Op elke beveiligingscamera en recorder zit een sticker met het artikelnummer. Voor de producten die gebruik maken van Bitvision is een "vb" toevoeging bij dit artikelnummer geplaatst. Je recorder heeft dan bijvoorbeeld artikelnummer CHD-4K-NVR09 vb (of vb1, vb2, etc). Heeft het artikelnummer geen toevoeging, of alleen een v (dus v1, v2, etc), dan heb je FreeIP nodig.

Bepalen m.b.v. het serienummer

Op de sticker van je apparaat staat het serienummer, dit serienummer gebruikt de app om verbinding met je apparaat te maken. Begint het serienummer met een 8, dan heb je Bitvision nodig. Begint het serienummer met een 9? Dan heb je FreeIP nodig.

arrow_upward