incl. BTW

Klantenservice

Het is telefonisch momenteel erg druk, we verzoeken je daarom een e-mail te sturen.

0528 - 522 182
Ma-Vr: 13:00 - 16:00

info@cctvwinkel.nl
Ma-Vr: 10:00 - 17:00

Showroom
Piet Soerstraat 1
7903TJ Hoogeveen

Bezoek & afhalen op afspraak


Samenwerking Politie



Gratis hulp op afstand

We snappen heel goed dat je, ondanks onze uitgebreide handleidingen en de relatief eenvoudige software soms echt niet snapt waarom je IP camera, of recorder niet werkt. We zien bij de meeste klanten dat ze nagenoeg alles op de goede manier hebben ingesteld, maar één klein dingetje over het hoofd hebben gezien. We kunnen dit natuurlijk telefonisch allemaal doorspreken, maar het is voor ons en voor jou veel handiger als we gewoon even kunnen meekijken op je beeldscherm, of zelfs je computer kunnen bedienen om alle instellingen goed te zetten.

Handig voordat je belt

Voordat je contact met ons opneemt is het handig om bepaalde software alvast geïnstalleerd te hebben, dat kan alleen het programma zijn om instellingen te wijzigen, maar ook bijvoorbeeld de software om beelden terug te kijken. De volgende programma's zijn handig/noodzakelijk, je kunt op het onderstreepte woord klikken om ze te downloaden.

Windows

Searchtool (voor het instellen van IP adressen)
VMS software (voor het live meekijken en terugkijken van camerabeelden)

Apple OSx

Searchtool (voor het instellen van IP adressen)
VMS software (voor het live meekijken en terugkijken van camerabeelden)

Voor hulp op afstand maken we gebruik van Teamviewer, dat kun je downloaden door op de volgende knop te klikken.

Teamviewer downloaden


Deze download kiest automatisch het juiste bestand voor Windows of Mac OSx. Voordat je ons toestemming geeft vinden we het belangrijk dat je het volgende weet:

- Wij hebben alleen toegang tot je computer als Teamviewer geopend is en we je ID en wachtwoord hebben. Voor de veiligheid kun je Teamviewer na onze hulp het beste afsluiten of verwijderen.
- Als je Teamviewer afsluit en opnieuw opstart, of je computer opnieuw opstart wordt het wachtwoord automatisch vervangen, we kunnen dan niet meer inloggen. Je kunt Teamviewer natuurlijk ook uitschakelen of verwijderen.
- We vragen alleen telefonisch om je Teamviewer gegevens, we doen dat nooit per e-mail om veiligheidsredenen. Zodra het gesprek voltooid is verbreken we ook de verbinding met je computer door Teamviewer te verbreken.
- Je kunt, voordat je ons belt om toestemming te geven het beste al je persoonlijke browsers, programma's en documenten afsluiten. Vergeet ook je e-mail niet. Het enige wat we nodig hebben is de software van de camera's.

Geen wijzigingen aan je computer

We helpen je op afstand alleen om de software van je camera's of recorder te installeren en om de instellingen goed te zetten. We brengen geen (permanente) wijzigingen in je computer aan. Als de software van de camera's bijvoorbeeld niet werkt door een fout in je computer kunnen we dit niet voor je oplossen. Als je camera's bijvoorbeeld geen beeld geven omdat je een virus hebt, dan kunnen we dit ook niet voor je oplossen. We kunnen namelijk niet garanderen dat we je systeem goed genoeg kennen om het probleem te verhelpen zonder verdere schade aan te brengen. We doen er natuurlijk wel alles aan om het probleem waarvoor je belt op te lossen.

arrow_upward