• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bedenktijd

Het is soms moeilijk om te bepalen of een product er echt uit ziet zoals je in gedachten had, of om zeker te weten of het samenwerkt met je bestaande camerabewaking. Gewoon per ongeluk het verkeerde product bestellen kan natuurlijk ook gebeuren. Gelukkig is dat bij ons geen probleem. Zakelijke en particuliere klanten hebben bij ons gewoon 30 dagen bedenktijd. Simpel gezegd betekend het dat je je bestelling, of een deel daarvan binnen 30 ná ontvangst bij ons retour kunt melden, vervolgens geven we je nog eens 14 dagen om het echt naar ons terug te sturen. We hanteren daarbij wel enkele regels:

- Het product mag niet beschadigd zijn.
- We ontvangen het product graag in de originele verpakking.
- We zien graag dat je de verpakking netjes behandeld hebt.
- Heb je het product getest? Verwijder dan even je instellingen.

Is je product beschadigd of kapot door ons geleverd? Laat dit ons dan zo snel mogelijk weten.

Als je een product terug stuurt omdat het niet werkt hebben we wel graag eerst even contact met je, wellicht kunnen we het probleem verhelpen door een instelling goed te zetten. Je kunt veel informatie ook in onze handleidingen vinden. Wil je het toch terug sturen, dan kun je natuurlijk gewoon online een retournummer aanvragen.

Wie betaalt de verzendkosten?

Stuur je alle bestelde producten naar ons retour? Dan krijg je van ons ook de eventueel betaalde verzendkosten terug. De verzendkosten om het product retour te sturen zijn wel voor eigen rekening. Als je het pakket aangetekend naar ons terug stuurt loop je geen risico op beschadiging of verlies. Eventuele kosten voor extra diensten zoals betalen aan de postbode of een spoedlevering krijg je niet van ons terug.

Krijg ik mijn geld terug?

In principe natuurlijk wel, maar dan moet het product wel in dezelfde staat zijn als toen wij het naar je toegestuurd hebben. Als je product voldoet aan onze voorwaarden krijg je gewoon je geld terug, als je het wilt omruilen voor een ander product krijg je van ons een e-mail met het nieuwe factuur, dan weet je wat je nog bij moet betalen, of van ons terug krijgt.

Voorbeeld 1:
De beveiligingscamera die je bij ons gekocht hebt heb je op je bureau aangesloten om even te testen. Zodra je het beeld op je computer ziet verschijnen merk je dat de kijkhoek te groot is, daarmee zou je zelfs de tuin van de overburen kunnen zien! Je haalt je eigen instellen weer van de camera af en stopt deze weer terug in het doosje, precies zoals je hem geleverd hebt gekregen. In dit geval ontvang je van ons gewoon het aankoopbedrag terug.

Als je product beschadigd is, intensief gebruikt is, of als er onderdelen missen kunnen we helaas niet het gehele aankoopbedrag terugstorten. In dat geval krijg je ten minste 80% terug, maar we bekijken per geval of er een andere oplossing mogelijk is.

Voorbeeld 2:
Je hebt bij ons 20 meter kabel besteld, maar dit blijkt, nadat je de rol hebt afgerold niet voldoende te zijn. Hoewel de kabel ongebruikt is, kunnen we deze niet meer als nieuw verkopen. Een afgerolde kabel zonder originele folie valt namelijk onder een gebruikt artikel. Omdat we hier verder ook niets aan kunnen vervangen ontvang je 80% van het aankoopbedrag terug.

Voorbeeld 3:
De recorder die je bij ons gekocht hebt past niet bij de camera's die je al had. Je stuurt de recorder naar ons terug en deze ontvangen we ook netjes. Je bent wel vergeten de voeding en de muis mee terug te sturen. We laten je dit weten zodat je deze eventueel alsnog naar ons kunt opsturen. Heb je de ontbrekende delen niet meer, dan bestellen we deze bij onze leverancier. De kosten, plus € 7,50 verwerkingskosten brengen we dan in mindering op het bedrag. Het totaalbedrag in dit voorbeeld komt uit op zo'n € 29,- excl. BTW. Dat is altijd minder dan 20% van het aankoopbedrag.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

We doen ons best om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken en het aankoopbedrag binnen enkele dagen op je rekening te storten, maar soms hebben we door drukte gewoon iets meer tijd nodig. Binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourmelding heb je het geld terug, mits de producten dan door ons zijn ontvangen natuurlijk. Ontvangen wij je producten later dan 14 dagen na je eerst melding, dan ontvang je het aankoopbedrag in ongeveer 5 werkdagen op je rekening.